Saturday 11 February 2012

TENAGA HAYAT

Segala rahsia penggunaan tenaga ini untuk melakukan penyembuhan, menaikkan daya penarik (magnetism) dan 1001 kegunaan lain ..
Tenaga hayat juga didefiniskan sebagai Tenaga Rohaniah. Keilmuan tentang peggunaan potensi Tenaga Hayat telah lama wujud dan diaplikasikan didalam pelbagai bidang perubatan seperti Akupuntur, Terapi Magnet, Reiki, Tenaga Dalam dan lain - lain.

Tenaga Hayat adalah sejenis kuasa penghubung antara entiti hidup yang membolehkan mereka berinteraksi antara satu sama lain dengan cara yang masih belum boleh dijelaskan menggunakan jenis - jenis daya yang diketahui oleh manusia secara saintifik.
Tenaga primer didalam hidup manusia dikenali sebagai Tenaga Elektromagnetik. Ia bertanggungjawab dalam proses penghantaran isyarat gambar ke peti televisyen anda melalui transmitter dan menyediakan tenaga yang diperlukan oleh tubuh fizikal.

Masih banyak aspek dalam Tenaga Hayat masih dalam kajian para saintis pada masa kini :
  • Bagaimana Tenaga hayat berinteraksi dengan tenaga - tenaga lain untuk menghasilkan sesuatu yang boleh dikesan atau dirasai oleh tubuh fizikal  manusia ?
  • Berapakah kelajuan Tenaga Hayat ?
  • Apakah teknik yang sesuai digunakan untuk mengukur kadar kekuatan Tenaga Hayat ?
  • Apakah elemen yang wujud di dalam diri manusia yang membolehkannya untuk merasai kewujudan Tenaga Hayat.
  • Bolehkah Tenaga Hayat dijelaskan secara saintifik atau pemerhatian secara saintifik dijalankan ke atasnya.
CREDIT TO= http://lifegoldgroup.com/

No comments: